Zwroty i reklamacje

Zwrotów lub reklamacji poprzez platformę sklepu www.wykopkiifanty.pl mogą dokonać wyłącznie klienci, którzy są zarejestrowani w sklepie, oraz podczas składania zamówienia założyli lub posiadali już konto w sklepie www.wykopkiifanty.pl.

Reklamacji lub zwrotu towaru z poziomu sklepu nie może wykonać osoba, która kupowała produkt bez zakładania konta. Taka osoba może złożyć reklamację lub dokonać zwrotu na dwa sposoby:

  1. wysyłając formularz reklamacyjny przez e-maila na adres: kontakt@wykopkiifanty.pl,
  2. lub telefonicznie pod numerem telefonu stacjonarnego: +48 780 018 760

Reklamacje z poziomu sklepu w tym przypadku są przywilejem dla osób, które złożyły konto w naszym sklepie on-line. Wynika to z faktu, że klient który nie zakłada konta, nie może się zalogować do sklepu on-line. Przez to nie ma obsługi panelu klienta w którym zapisane są zamówienia klienta oraz możliwości składania reklamacji.